Zerbitzu karta: SARRERAK SALDU ETA KUDEATZEKO ZERBITZUA - EUSKALDUNA BILBAO

GURE ZERBITZUAK

SARREREN SALMENTA:

Euskalduna Bilbaoko kultur ekitaldietarako sarreren salmenta kudeatzen dugu.

SALMENTA KANALAK:

Honakoetan jartzen ditugu sarrerak salgai:

  • Interneten bidez: www.euskalduna.eus
  • Euskalduna Bilbaoko txarteldegietan
  • Kutxabanken: kutxazain automatiko eta webgunean.

SALMENTA OSTEKO ZERBITZUA:

Salmenta ostean arreta ematen diegu erabiltzaileei sarrerekin lotutako gaiei dagokienez.

Zerbitzuei eta erabiltzaileen eskubide eta betebeharrei buruzko araudia kontsultagarri dago zerbitzu karta testu osoa jasotzen duen agirian:

GURE KONPROMISOAK

GURE KONPROMISOAK

  1. Txarteldegietako langileek erabiltzaileei arreta atsegina eskaintzea, asebetetze-inkestan, batez beste, 8tik gorako puntuazioa lortzen.
  2. Txarteldegietan hizkera argiz azaltzen duten eta ekitaldiei eta erosketa-prozesuari buruzko beharrezko ezagutzak dituzten langileak izatea, asebetetze-inkestan, batez beste, 8tik gorako puntuazioa lortzen.
  3. Erosketa-prozesuan zehar, sarreren prezioei eta kudeaketa-gastuei buruzko informazioa ematea, asebetetze-inkestan, batez beste, 8tik gorako puntuazioa lortzen.
  4. Euskaldunako txarteldegien kokapena seinaleztatzea eraikinaren sarbideetan eta www.euskalduna.eus webgunean.
  5. Erabiltzaileei ikuskizunen eta ekitaldien ordutegi eta daten aldaketa guztien berri ematea.
  6. Bertan behera utzitako ekitaldietarako www.euskalduna.eus webgunean erositako sarrera guztiak 5 egun baliodun baino gutxiagotan itzultzea.
  7. Sarrerak www.euskalduna.eus webgunearen bidez beti erosi ahal direla bermatzea.
  8. Sarrerak online edo aurrez aurre erosteko prosesu irisgarria eskaintzea, eskuratzeko moduari eta eserlekuen aukerari dagokienez, asebetetze-inkestan, batez beste, 8tik gorako puntuazioa lortzen.
  9. Ekitaldi guztietan mugikortasun urriko pertsonentzako edo gurpil-aulkian daudenentzako eserleku espezifikoak izatea.
  10. Txarteldegietara sarbide egokia eta atsegina izatea, asebetetze-inkestan, batez beste, 8tik gorako puntuazioa lortzen.

NOLA NEURTZEN DITUGU

  1. Erabiltzaileen asebetetzea baloratuz, txarteldegietako langileen arreta atseginari dagokionez.
  2. Erabiltzaileen asebetetzea baloratuz, txarteldegietako langileek erabilitako hizkera argia eta ekitaldien eta erosketa eta prozesuaren ezagutzari dagokionez.
  3. Erabiltzaileen asebetetzea baloratuz, sarreren prezio eta komisio gastuei buruz emandako informazioari dagokionez.
    • Euskalduna Bilbaon seinaleztatutako sarbideen ehunekoa.
    • Infografia bat argitaratzea www.euskalduna.eus-en txarteldegien kokapena azaltzeko.
  4. Jakinarazitako ordutegi eta data aldaketen ehunekoa.
  5. Bertan behera utzitako ekitaldietatik 5 egun baliodun baino gutxiagoan www.euskalduna.eus webgunean erositako sarreren itzulketen ehunekoa.
  6. Erabiltzaileek www.euskalduna.eus bitartez sarrerak erosteko aukera duten ekitaldi eta ikuskizunen ehunekoa.
  7. Erabiltzaileen asebetetzea baloratuz, sarrerak online zein aurrez aurre erosteko prozesuaren eskuragarritasunari dagokionez, eskuratzeko modua eta eserlekuen aukera kontuan hartuta.
  8. Mugikortasun urriko pertsonentzat edo gurpil-aulkian daudenentzako eserlekuak dituzten ekitaldi eta/edo ikuskizunen ehunekoa.
  9. Erabiltzaileen asebetetzea baloratuz, txarteldegietarako sarbideei dagokionez.

Konpromisoen betekizun maila urtero argitaratzen da honako hauetan:

Konpromisoak ez betetzeagatik egin nahi diren kexak, erreklamazioak edo iradokizunak Euskalduna Bilbaoko bulegoetan eskuragarri dagoen inprimakiaren bidez, info@euskalduna.eus helbidera mezu bat bidaliz edo Bizkaiko Foru Aldundiak horretarako dituen beztelako bideak erabiliz bideratu daitezke. Hilabete bateko epean, gehienez, erantzungo dira.

Zuzenketa- eta konpentsazio-neurriak zerbitzu kartaren dokumentu osoan kontsulta daitezke.

ZERBITZU KARTAREN UNITATE ARDURADUNA:

Euskalduna Bilbao

Itzuli