Zerbitzu karta: Interbiakeko erabiltzaileei arreta eskaintzea eta dirulaguntzak izapidetzea
-
Interbiakeko erabiltzaileei arreta eskaintzea eta dirulaguntzak izapidetzea 2024-2025 - liburuxka PDF, 376 KB
-
Interbiakeko erabiltzaileei arreta eskaintzea eta dirulaguntzak izapidetzea 2024-2025 - Dokumentu teknikoa RTF, 625 KB
-
Konpromisoen betetze maila 2023-2022 PDF, 412 KB
-
Konpromisoen jarraipena 2022-2023
GURE ZERBITZUAK
-
Erabiltzaileei arreta ematea
Erabiltzaileek gure zerbitzuari buruz egindako kontsultak, kexak, erreklamazioak eta iradokizunak identifikatu, izapidetu eta ebazten ditugu.
-
Dirulaguntzak izapidetzea
- Zerga-egoitza Bizkaian duten pertsonei Bizkaiko, Arabako eta Gipuzkoako bidesaria duten autobideak erabiltzeko dirulaguntzak izapidetzen laguntzen diegu.
- Zerga-egoitza Bizkaian duten pertsonei Bilbo-Zaragoza bidesaria duen autobidea (AP-68) Bizkaiko eta Arabako tarteetan erabiltzeko dirulaguntzak izapidetzen laguntzen diegu.
Zerbitzuei eta erabiltzaileen eskubide eta betebeharrei buruzko araudia kontsultagarri dago zerbitzu kartaren testu osoa jasotzen duen agirian:
GURE KONPROMISOAK
-
KONPROMISO OROKORRAK
GURE KONPROMISOAK
- Langile prestatuak, profesionalak eta beren lana egiteko ezagutza egokia dutenak izatea, asebetetze-inkestan, batez beste, 8tik gorako puntuazioa lortzen.
- Erabiltzaileei tratu eta arreta atsegina ematea, asebetetze-inkestan, batez beste, 8tik gorako puntuazioa lortzen.
- Erabiltzaileei izapidearekin laguntzeko interesa eta prestasuna erakutsiz arreta ematea, asebetetze-inkestan, batez beste, 8tik gorako puntuazioa lortzen.
- Erabiltzaileei zerbitzu egokia eskaintzea, asebetetze-inkestan, batez beste, 8tik gorako puntuazioa lortzen.
- Erabiltzaileei azalpen erraz eta argiak eskaintzea, asebetetze-inkestan, batez beste, 8tik gorako puntuazioa lortzen.
- Izapidea eraginkortasunez ebaztea, asebetetze-inkestan, batez beste, 8tik gorako puntuazioa lortzen.
- Izapideak kudeatzeko webgune erabilgarria izatea, asebetetze-inkestan, batez beste, 8tik gorako puntuazioa lortzen.
- Dirulaguntzen programa eta eskaeraren betekizunei buruz behar bezala jakinarazi, asebetetze-inkestan, batez beste, 8tik gorako puntuazioa lortzen.
- Instalazio egokiak eskaintzea, asebetetze-inkestan, batez beste, 8tik gorako puntuazioa lortzen.
NOLA NEURTZEN DITUGU
- Erabiltzaileen asebetetzea baloratuz, langileen prestakuntza, profesionaltasuna eta ezagutzari dagokionez.
- Erabiltzaileen asebetetzea baloratuz, jasotako tratu eta arreta atseginari dagokionez.
- Erabiltzaileen asebetetzea baloratuz, laguntzeko interesa eta prestasunari dagokionez.
- Erabiltzaileen asebetetzea baloratuz, zerbitzuari dagokionez.
- Erabiltzaileen asebetetzea baloratuz, jasotako azalpenei dagokionez.
- Erabiltzaileen asebetetzea baloratuz, izapidea ebazteko eraginkortasunari dagokionez.
- Erabiltzaileen asebetetzea baloratuz, webgunearen erabilgarritasunari dagokionez.
- Erabiltzaileen asebetetzea baloratuz, dirulaguntzen programa eta eskaeraren betekizunei buruzko informazioari dagokionez.
- Erabiltzaileen asebetetzea baloratuz, instalazioei dagokionez.
-
KONPROMISO ESPEZIFIKOAK
-
Erabiltzaileei arreta ematea
GURE KONPROMISOAK
- Erabiltzaileen kontsultei 10 egun baliodun baino lehen erantzutea.
- Faktura eskaera 7 egun baliodun baino lehen onartzea.
NOLA NEURTZEN DITUGU
- Kontsultei erantzuteko denbora.
- Faktura-eskaera onartzeko denbora.
-
Dirulaguntzen izapidetza
GURE KONPROMISOAK
Jasotako dirulaguntzen eskaerak 10 egun baliodun baino lehen izapidetzea, dokumentazio osoa dagoen unetik hasita.
NOLA NEURTZEN DITUGU
Dirulaguntza eskaerak izapidetzeko denbora, dokumentazio osoa dagoen unetik aurrera.
Konpromisoen betekizun maila urtero argitaratzen da honako hauetan:
Konpromisoak ez betetzeagatik egin nahi diren kexak, erreklamazioak edo iradokizunak, Interbiak-en webgunearen bidez (www.interbiak.bizkaia.eus/kontaktua), posta elektronikoz info@interbiak.eus, Interbiak-en bulegoan berezko idazki baten bidez, bulegoan dagoen formatua erabiliz, autopistako postuetan eskuragarri dauden kontsumoko erreklamazio-orriak erabiliz edo Bizkaiko Foru Aldundiak horretarako dituen bestelako bideak erabiliz egin ahal izango dira, eta 10 egun balioduneko epean, gehienez, erantzungo dira.
Zuzenketa- eta konpentsazio-neurriak zerbitzu kartaren dokumentu osoan kontsulta daitezke.
-
ZERBITZU KARTAREN ARDURA DUEN UNITATEA
Interbiak Bizkaia, S.A. M.P. sozietatearen zuzendaritza
- Kanariar uharteak 19, 1.
- 48015 Bilbo (Bizkaia)
- Tel.: 900 840 048
- www.interbiak.bizkaia.eus