Zerbitzu karta: garbigune sarea
-
Garbigune sarea 2021-2022 - liburuxkaPDF, 414KB
-
Garbigune sarea 2021-2022- Dokumentu teknikoa PDF, 348KB
-
Konpromisoen betetze maila 2022-2021-2020 PDF, 40KB
-
Konpromisoen jarraipena 2021-2022
ESKAINTZEN DITUGUN ZERBITZUAK
1. HONDAKINEN GAIKAKO BILKETA
- ZERBITZUAREN PLANIFIKAZIOA: Hondakinen gaikako bilketa-zerbitzuaren ezaugarriak definitzea eta planifikatzea, erabiltzaileen beharrizanei eta haiek espero dutenari egokitzeko zerbitzua.
- HONDAKINEN BILKETA: Gaika biltzen dira herritarrek beren-beregi ezarritako guneetan uzten dituzten etxe-hondakinak eta asimilagarriak; horrela, hondakinok modu egokian kudeatu, hondakinon ingurumen-inpaktua minimizatu eta lehengaiak aurrezten laguntzen da.
- HONDAKINAK KENTZEA: Bermatzen da egokiro kentzen direla (egoki garraiatzen eta tratatzen direla) erabiltzaileek garbiguneetan utzitako hondakinak.
Zerbitzuei dagokion arautegia eta erabiltzaileen eskubide eta betebeharrak kontsulta ditzakezu zerbitzu karta osoan:
GURE KONPROMISOAK
1. HONDAKINEN GAIKAKO BILKETA
GURE KONPROMISOAK
- Arreta adeitsua eta profesionala eskaintzea garbiguneen erabiltzaileei, eta, batez beste, 8,6 puntu baino gehiago lortzea horri buruzko galderan gogobetetasun-inkestan.
- Hondakin-edukiontzi guztietan jartzea seinaleak, bertan utzi beharreko hondakinen izenarekin eta argazkiarekin.
- Garbigune guztien kokalekua zehaztea, Garbikerren weborria bakoitzaren helbidea eta koordenatuak adieraziz, horrela erabiltzaileek errazago topa ditzaten garbiguneak.
- Garbigune guztietan eta web-orrian jartzea garbiguneen funtzionamendu-erregelamendua, bai eta haien ordutegiak eta irekita dauden egunak ere.
- Garbigune guztietan eta web-orrian jartzea garbiguneen funtzionamendu-erregelamendua, bai eta haien ordutegiak eta irekita dauden egunak ere.
- Garbigune guztiak egotea egoera onean, garbi, zainduak eta egoki mantenduak, eta, batez beste, 8,5 puntu baino gehiago lortzea horri buruzko galderan gogobetetasuninkestan.
NOLA NEURTZEN DITUGU
- Gogobetetasun-inkestan erabiltzaileek adierazitako gogobetetasunaren balorazioa, langileen adeitasunari eta laguntzeko prestutasunari dagokionez.
- Seinaleztatutako edukiontziak, %-tan.
- Web-orrian seinalaturiko garbiguneak, %-tan.
- Zenbat garbigunetan dagoen eskuragarri Garbiguneen funtzionamendu-erregelamendua, %-tan.
- Edukiontzien irisgarritasunari dagokionez, gogobetetasun-inkestan erabiltzaileek adierazitako gogobetetasunaren balorazioa.
- Gogobetetasun-inkestan erabiltzaileek adierazitako gogobetetasunaren balorazioa, ordenari eta garbitasunari dagokionez.
Konpromisoen betetze-mailaren adierazleak www.bizkaia.eus eta www.garbiker.bizkaia.eus web-orrian publikatzen dira urtero.
Bitarteko hauek baliatuz aurkez daitezke kexak, erreklamazioak eta iradokizunak: garbigune guztietan, garbiker@bizkaia.eus e-mailen bidez, do honako zenbaki honetara deituta: 94 403 40 90. 15 egun balioduneko epearen barruan emango zaie erantzuna.
Neurri zuzentzaile eta konpentsatsaileak kontsulta daitezke zerbitzu kartaren dokumentu osoan.
ZERBITZU KARTAREN ARDURA DUEN UNITATEA
Garbiker M.P. A.B., S.A.
- Gran Vía kalea, 44-1. ezk.
- 48011- BILBAO
- Tel.: 94 403 40 90
- garbiker@bizkaia.eus
- http://www.garbiker.bizkaia.eus