Zerbitzu Karta: ERABILTZAILEARENTZAKO ARRETA ZERBITZUA (EAZ) Biscaytik
-
Erabiltzailearentzako arreta zerbitzua (EAZ) Biscaytik - Liburuxka PDF, 354 KB
-
Erabiltzailearentzako arreta zerbitzua (EAZ) Biscaytik - Dokumentu teknikoa RTF, 1,9 MB
GURE ZERBITZUAK
ERABILTZAILEARENTZAKO ARRETA ZERBITZUA (EAZ)
- EAZra iristen diren eskaerak erregistratu, dokumentatu eta jakinarazten ditugu.
- Udalek, mankomunitateek eta herritarrek egindako kontsultei erantzuten diegu.
- Biscaytik-en eta Bizkaiko Foru Aldundiaren aplikazioen baimenak eta pasahitzak kudeatzen ditugu.
- Biscaytik-eko zerbitzu guztietarako deiak kudeatzen ditugu.
- Komunikatuak udal eta mankomunitateei bidaltzen dizkiegu.
GURE KONPROMISOAK
ERABILTZAILEARENTZAKO ARRETA ZERBITZUA (EAZ) BISCAYTIK
GURE KONPROMISOAK
- Erabiltzaileei arreta pertsonalizatuaeta tratu atsegina ematea, asebetetze-inkestan, batez beste, 7,5etik gorako puntuazioa lortzen.
- Zerbitzuarekin erraz harremanetan jartzea, asebetetzeinkestan, batez beste, 7tik gorako puntuazioa lortzen.
- Zerbitzuko langileek erabiltzaileei kontsultak ulertzeko ezagutza eta gaitasun egokia eskaintzea, asebetetzeinkestan, batez beste, 7tik gorako puntuazioa lortzen.
- Lehen harremanean, jasotako deien %90i erantzutea.
- EAZk kudeatutako kasu irekien jarraipena egunero egitea.
- Hirugarren erakundeek kudeatutako kasu irekien jarraipena egitea 2 egunetik behin.
NOLA NEURTZEN DITUGU
- Erabiltzaileen asebetetzea baloratuz, arreta pertsonalizatua eta tratu atseginari dagokionez.
- Erabiltzaileen asebetetzea baloratuz, zerbitzuarekin harremanetan jartzeko erraztasunari dagokionez.
- Erabiltzaileen asebetetzea baloratuz, langileen ezagutza eta kontsultak behar bezala ulertzeko gaitasunari dagokionez.
- Lehen harremanean erantzundako deien ehunekoa.
- EAZk kudeatzen dituen eta egunero berrikusten diren kasu irekien ehunekoa.
- Hirugarren erakundeek kudeatutako eta 2 egunetik behin berrikusten diren kasu irekien ehunekoa.
Konpromisoen betekizun maila urteroargitaratzen da honako hauetan:
Konpromisoak ez betetzeagatik egin nahi diren kexak, erreklamazioak edo iradokizunak, telefono bidez (94 600 00 22 edo 900 840 250), posta elektronikoz (udalak@biscaytik.eus edo info@biscaytik.eus) edo Bizkaiko Foru Aldundiak horretarako dituen bestelako bideak erabiliz bidedratu daitezke, eta 15 egun balioduneko epean, gehienez, erantzungo dira.
Zuzenketa- eta konpentsazio-neurriak zerbitzu kartaren dokumentu osoan kontsulta daitezke.
ZERBITZU KARTAREN UNITATE ARDURADUNA:
Biscaytik Fundazioa
- Zugatzarte 32
- 48930 Getxo, Bizkaia
- Tel.: 94 600 00 22
- www.biscaytik.eus