Zerbitzu Karta: ERABILTZAILEARENTZAKO ARRETA ZERBITZUA (EAZ) Biscaytik

  • Deskargatu PDF

  • Deskargatu RTF

GURE ZERBITZUAK

  • EAZra iristen diren eskaerak erregistratu, dokumentatu eta jakinarazten ditugu.
  • Udalek, mankomunitateek eta herritarrek egindako kontsultei erantzuten diegu.
  • Biscaytik-en eta Bizkaiko Foru Aldundiaren aplikazioen baimenak eta pasahitzak kudeatzen ditugu.
  • Biscaytik-eko zerbitzu guztietarako deiak kudeatzen ditugu.
  • Komunikatuak udal eta mankomunitateei bidaltzen dizkiegu.

GURE KONPROMISOAK

GURE KONPROMISOAK

  • Erabiltzaileei arreta pertsonalizatuaeta tratu atsegina ematea, asebetetze-inkestan, batez beste, 7,5etik gorako puntuazioa lortzen.
  • Zerbitzuarekin erraz harremanetan jartzea, asebetetzeinkestan, batez beste, 7tik gorako puntuazioa lortzen.
  • Zerbitzuko langileek erabiltzaileei kontsultak ulertzeko ezagutza eta gaitasun egokia eskaintzea, asebetetzeinkestan, batez beste, 7tik gorako puntuazioa lortzen.
  • Lehen harremanean, jasotako deien %90i erantzutea.
  • EAZk kudeatutako kasu irekien jarraipena egunero egitea.
  • Hirugarren erakundeek kudeatutako kasu irekien jarraipena egitea 2 egunetik behin.

NOLA NEURTZEN DITUGU

  • Erabiltzaileen asebetetzea baloratuz, arreta pertsonalizatua eta tratu atseginari dagokionez.
  • Erabiltzaileen asebetetzea baloratuz, zerbitzuarekin harremanetan jartzeko erraztasunari dagokionez.
  • Erabiltzaileen asebetetzea baloratuz, langileen ezagutza eta kontsultak behar bezala ulertzeko gaitasunari dagokionez.
  • Lehen harremanean erantzundako deien ehunekoa.
  • EAZk kudeatzen dituen eta egunero berrikusten diren kasu irekien ehunekoa.
  • Hirugarren erakundeek kudeatutako eta 2 egunetik behin berrikusten diren kasu irekien ehunekoa.

Konpromisoen betekizun maila urteroargitaratzen da honako hauetan:

Konpromisoak ez betetzeagatik egin nahi diren kexak, erreklamazioak edo iradokizunak, telefono bidez (94 600 00 22 edo 900 840 250), posta elektronikoz (udalak@biscaytik.eus edo info@biscaytik.eus) edo Bizkaiko Foru Aldundiak horretarako dituen bestelako bideak erabiliz bidedratu daitezke, eta 15 egun balioduneko epean, gehienez, erantzungo dira.

Zuzenketa- eta konpentsazio-neurriak zerbitzu kartaren dokumentu osoan kontsulta daitezke.

ZERBITZU KARTAREN UNITATE ARDURADUNA:

Biscaytik Fundazioa

Itzuli