Zerbitzu karta: BFAko hondartza-zerbitzua
-
BFAko Hondartza-zerbitzua 2021-2022 - liburuxka PDF, 547KB
-
BFAko hondartza-zerbitzua 2021-2022- Dokumentu teknikoa RTF, 1,9MB
-
Konpromisoen betetze maila 2022-2019 PDF, 47KB
-
Konpromisoen jarraipena 2021-2022
ESKAINTZEN DITUGUN ZERBITZUAK
-
Istripuei aurrea hartzea, sorospena eta laguntza
- Bainatzeko eremuak mugatu eta jagotzea, istripuei aurrea hartzeko eta hondartzen erabilera eta gozamena ahalbidetzeko.
- Istripurik gertatuz gero erabiltzailearen salbamendu eta sorospenari ekitea, espezializatutako langileek egina eta beharrezko baliabide materialekin.
- Erabiltzaileei laguntza ematea ebakiak, intsektu eta arrainen ziztadak, zorabioak, digestio-etendurak eta abar gertatzen diren kasuetan, espezializatutako langileek egina eta beharrezko baliabide materialekin.
- Zerbitzua ematearekin lotutako abisuak ematea.
-
Hondartzainak
Beharrezko baliabide materialak eta espezializatutako langileak edukitzea:
- hondartzetako zerbitzuei eta jarduerei buruzko informazioa emateko
- hauen gauzatze egokia kontrolatzeko
- gorabeherak jasotzeko.
-
Hondartzak garbitu eta atontzeko zerbitzua
- Hondartzen garbiketa eta hondakinen gaikako bilketa selektiboa.
- Hareatzak mantentzea area nibelatu eta berdintzen duten makinen bidez.
- Hondartzako azpiegitura (dutxak, pasaguneak, posteak, komunak,..) jarri, mantendu eta kendu, erabilera eta funtzionamendu bikaina ziurtatzeko.
-
Lagundutako bainua
Sei hondartzatan emandako zerbitzua, erabiltzaile guztiek, baita mugikortasunean eta autonomia pertsonalean mugak dituztenek ere, itsasoan bainatzeko aukera izan dezaten.
Zerbitzu honek bainurako laguntza barne hartzen du, baita beharrezkoa den materiala ematea ere, autonomia pertsonal nahikoa duten eta material lagungarria baino behar ez duten pertsonei: aulki anfibioak, garabiak, eskorgak, makuluak, txalekoak, etab.
Zerbitzu karta osoa kontsultagarri duzu BFAko hondartza-zerbitzua - Dokumentu teknikoa (RTF 1,9MB) eta www.bizkaia.eus/hondartzak webguneetan eta, bertan, zerbitzuei aplikagarri zaien araudia eta erabiltzaileen eskubideak eta betebeharrak kontsultatu ahal izango dituzu.
GURE KONPROMISOAK
-
KONPROMISO OROKORRAK
GURE KONPROMISOAK
- Erabiltzaileei ondo zaindu eta mantendutako hondartzak eskaintzea,ingurumen-balioen zaintza egokiarekin. Batez beste 7´5 puntu baino gehiago lortzea gogobetetasun-inkestan.
-
Uda-sasoian webgunearen bidez egunero informazioa eman hauei buruz:
- Hondartzak: nola heldu, uraren kalitatea, fauna eta flora, banderen kolorea, ziurtagiria, sorospen-zerbitzua duten hondartzak, bainua lagunduta egiteko aukera.
- Eguraldia eta itsasaldien ordutegia
- Gorabehereak eta gomendioak hondartzez modu egokian gozatzeko.
NOLA NEURTZEN DITUGU
- Erabiltzaileek adierazitako gogobetetasuna hondartzen ingurumen kontserbazioari dagokionez.
- Webgunearen bitartez jakinarazitako informazioa eta gaurkotze-epea.
-
BAKARRIK 1 ETA 2 ZERBITZUENTZAKO KONPROMISOAK
GURE KONPROMISOAK
Sorosle eta hondartzain guztiek oinarrizko euskara-maila edukiko dute. Ondorioz, gogobetetetasun-inkestan arazoen %5 baino gehiago ez egotea gai horri lotuta.
NOLA NEURTZEN DITUGU
Gogobetetasun-inkestan euskaraz komunikatzeko arazoak izan dituzten erabiltzaileen %a.
-
KONPROMISO ESPEZIFIKOAK
-
Istripuei aurrea hartzea, sorospena eta laguntza
GURE KONPROMISOAK
- Erabiltzaileek sorosleen aldetik tratu atsegin eta profesionala jasotzea. Batez beste 8 puntu baino gehiago lortzea gogobetetasun-inkestan.
- Bainatzen ari direnean erabiltzaileen segurtasuna kontrolatzea sorosleak etengabe pasieran ibiliz. Gogobetetasun-inkestan erabiltzaileen %90ek gutxienez, adieraziko dute seguru sentitzen direla bainatzen ari direnean.
- Desorientatu diren umeen gurasoak aurkitzeko eskumuturrekoen sistema eta/edo megafonia erabiltzea, eta, asebetetze-inkestako arlo horri buruzko galderan, batez beste, 8tik gorako puntuazioa eskuratzea.
-
Hondartzen erabiltzaileei megafonia dagoela jakinaraziko zaie eta sistema horren bidez komunikatuko zaizkie:
- prebentzio-neurriak eta aholkuak
- gomendio orokorrak
- giroaren tenperatura
- uraren kalitatea eta tenperatura
- itsasgoraren eta itsasbeheraren ordutegiak.
NOLA NEURTZEN DITUGU
- Erabiltzaileen gogobetetasuna baloratuz sorosleen aldetik jasotako tratu atsegin eta profesionalari dagokionez.
- Seguru sentitzen direla adierazten duten erabiltzaileen %a.
-
Desorientatu diren umeen gurasoak aurkitzeko erabilitako kanalak.
Asebetetze-inkestan erabiltzaileek adierazitako asebetetze-mailaren balorazioa, desorientatu diren umeen gurasoak aurkitzeko erabilitako kanalei dagokienez.
- Megafoniaren bitartez igorritako mezuak.
-
Hondartzainak
GURE KONPROMISOAK
- Erabiltzaileek hondartzainen aldetik arreta atsegin eta profesionala jasotzea. Batez beste 8 puntu baino gehiago lortzea gogobetetasun-inkestan.
- Hondartzaren erabiltzaileak sostengatzea hondartzainak etengabe pasieran ibiliz. Batez beste 7 puntu baino gehiago lortzea gogobetetasun-inkestan.
NOLA NEURTZEN DITUGU
- Erabiltzaileen gogobetetasuna baloratuz hondartzainen aldetik jasotako tratu atsegin eta profesionalari dagokionez.
- Erabiltzaileen gogobetetasuna baloratuz, herritarren segurtasunari (ebasketak eta lapurretak) dagokionez.
-
Hondartzak garbitu eta atontzeko zerbitzua
GURE KONPROMISOAK
- Hondartzen garbitasun-egoera egokia ziurtatzea erabiltzaileei. Batez beste 7´5 puntu baino gehiago lortzea gogobetetasun-inkestan.
- Hondartzako ekipamenduan kalterik gertatuz gero gehienez egun bateko epean konponduko da. Betiere konponketak ez baditu eskuragarri ez dauden materialak behar.
- Paperontzi eta edukiontzi-kopuru nahikoa jartzea hondakinak botatzeko. Batez beste 7 puntu baino gehiago lortzea gogobetetasun-inkestan.
- Uda-sasoian egunero aztertzea hondarrean dauden elementuak (pasaguneak, dutxak...).
- Dutxa zerbitzua ematean, asebetetze-inkestan batez beste 7tik gorako puntuazioa eskuratzen duena.
NOLA NEURTZEN DITUGU
- Erabiltzaileen gogobetetasuna baloratuz, hondartzaren garbitasun-egoerari dagokionez.
- Kaltea konpotzeko erabiltzen den denbora-tartearen jakinarazpena jasotzen denetik.
- Erabiltzaileen gogobetetasuna baloratuz, paperontzi eta edukiontzi erabilgarriei dagokionez.
- Elementuak aztertu diren aldien %a, planifikatutako zenbatekoari dagokionez.
- Erabiltzaileen asebetetze maila balioztatu dutxa zerbitzuari dagokionez.
-
Lagundutako bainua
GURE KONPROMISOAK
- Lagundutako bainu zerbitzua eskaintzen duten langileek erabiltzaileei arreta eta tratu atsegina eta profesionala ematea, asebetetze-inkestan batez beste 7tik gorako puntuazioa eskuratzen duena.
- Lagundutako bainu zerbitzurako beharrezko materialak eta ekipamendua ematea, asebetetze-inkestan batez beste 7tik gorako puntuazioa eskuratzen duena.
NOLA NEURTZEN DITUGU
- Erabiltzaileen asebetetze maila balioztatu langileek eskaintzen duten arreta eta tratu atsegin eta profesionalari dagokionez.
- Erabiltzaileen asebetetze maila balioztatu lagundutako bainu zerbitzuan erabilitako material eta ekipamenduari dagokionez.
Konpromisoen betetze-maila urtero argitaratzen da hemen:
Konpromisoak ez betetzeagatik edozein kexa edo iradokizun egin daitezke sorosleei eta hondartzainei beraiei eginda, seccion.recuperacionambiental@bizkaia.eus, helbide elektronikoan, 944 068 000 telefonoan edo BFAk horretarako dituen bideak erabiliz ere.
Kasuen %90ean 15 eguneko epean erantzungo dira; gainontzeko kasuen %10ean, 30 eguneko epean.
Zuzentzeko eta konpentsatzeko neurriak kontsulta daitezke zerbitzukartaren dokumentu osoan.
-
ZERBITZU KARTAREN ARDURA DUEN UNITATEA
Ingurumena Lehengoratzeko Atala/ Ingurumeneko Zuzendaritza Nagusia
- Rekalde Zumardia Kalea 30, 3.solairua.
- 48009- BILBAO
- Tel.: 944 068 000
- seccion.recuperacionambiental@bizkaia.eus
- www.bizkaia.eus/hondartzak